Durata de livrare: 1
Ulei sintetic de motor, de înaltă performanţă, special conceput pentru utilizarea la motoarele de motociclete în 4 timpi, cu răcire cu apă şi aer. Special conceput pentru utilizarea pe parcursul intregului an in motocilete normale de strada, motociclete de enduro si de curse, inclusiv quad-uri, scooter-e si snowmobil-e. Uleiuri de bază complet sintetice şi tehnologia de aditivare de inalta calitate, asigura o ungere omptima, o curatenie deosebita in motor, un coeficient de frecare impresionant si uzura minima in toate conditiile de functionare. Uleiul este ideal pentru motocicletele cu sau fara ambreaj umed.
Proprietăți
- testat pentru utilizarea cu convertoare catalitice
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- curățenie ridicată a motorului
- garantează un consum redus de ulei
- lubrifiere optimă în toate condițiile de funcționare
- stabilitate excelenta la forfecare
- potrivit în special pentru ambreiaje umede
- rezistență excelentă la uzură
Clasificări şi specificaţii:
API SN PLUS ∙ JASO MA2
Caracteristici tehnice
Clasa SAE (ulei motor) 5W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,845 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 84,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 13,8 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C (MRV) <= 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C (CCS) <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 170 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -45°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare (Noack) 6 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,8 g/100g DIN 51575
Culoare (ASTM) L4,0 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare
Dezvoltat pentru motoare în 4 timpi cu răcire pe aer şi pe apă, supuse unor condiţii de funcţionare de la normale la extreme.Pentru utilizarea în regim de funcţionare sportiv. Adecvat pentru motoare cu și fără ambreiaj umed.
Mod de utilizare
Se vor respecta indicaţiile de utilizare ale producătorilor de motoare.
Nota: Eficienta maximă doar în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 20829
4 L Art. nr. 20830
20 L Art. nr. 20831