Durata de livrare: 1
Ulei de transmisie de înaltă presiune, foarte performant, fabricat din uleiuri de bază atent selecţionate şi aditivi multifuncţionali. De aici rezultă un domeniu de utilizare extins în domeniul sistemelor de transmisie şi de antrenare.
Proprietăți
- reduce zgomotul de funcționare
- foarte compatibil cu garniturile
- potrivit în special pentru ambreiaje umede
- minimizează uzura
- rezistenta excelenta la imbatranire
- proprietăți excelente de vâscozitate / temperatură
- capacitate de absorbție a presiunii ridicate
Clasificări şi specificaţii:
API GL4
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE (ulei motor) 10W-30 SAE J300
Clasa SAE (ulei cutie) 80W SAE J306
Densitate la 15°C 0,860 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 59 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 9,7 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -25°C <7000 mPas ASTM DIN 51377
Vâscozitate la -35°C <70000 mPas ASTM DIN 2983
Indice de vâscozitate 149 DIN ISO 2909
Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016
Punct de aprindere 228°C DIN ISO 2592
Comportament spumant la 24 °C 0/0 ml ISO 6247
Comportament spumant la 93,5 °C 40/0 ml ISO 6247
Numărul total de bază 9,6 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat 1,5 g/100g DIN 51575
Culoare L 1,5 DIN ISO 2049
DOMENIU DE UTILIZARE
Pentru transmisii şi pinioane de antrenare finale cu şi fără ambreiaj umed şi/sau frână umedă şi condiţii solicitare de la normale până laridicate.
Aplicație Trebuie respectate toate instrucțiunile producătorilor de transmisii. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de marcă. Complet eficient doar atunci când este utilizat neamestecat.
Ambalaje
1 L Art 3094