LIQUI MOLY Ulei transmisie Liqui Moly Truck HC (GL4) 75W-80 la 20 litri

-3%
1.755,00 Lei 1.700,00 Lei
In stoc

Durata de livrare: 1

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 1202 Ai nevoie de ajutor? +40 799 040 000
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Ulei transmisie Liqui Moly Truck HC (GL4) 75W-80 la 20 litri

Ulei de transmisie performant de înaltă presiune pentru transmisii manuale extrem de solicitate, cu sau fără retarder de frână sau intarder (retarder de frână integrat). Uleiurile de bază de calitate superioară, obţinute cu ajutorul tehnologiei de sinteză HC şi a tehnologiei moderne de producere a aditivilor, garantează un domeniu de utilizare extins şi o lubrifiere optimă a transmisiei în condiţii extreme şi intervale lungi de schimbare a uleiului, de până la 320 000 km. Datorită caracteristicii de fluiditate redusă, acest ulei de transmisie poate fi utilizat inclusiv în cazul dificultăţilor de cuplare în viteză (de ex. intrare dificilă în viteză ), în cazul cărora apar probleme

Proprietăţi:
- proprietăți excelente ale vâscozității / temperaturii
- reduce la minimum uzura
- reduce zgomotul de rulare
- rezistență excelentă la îmbătrânire
- capacitate mare de absorbție sub presiune
- nu atacă materialele de etanșare folosite pentru cutie de viteze manuale, hipoid și transmisii auxiliare

Clasificări şi specificaţii: 
PI GL4 • MAN 341 Typ Z4 • ZF TE-ML 01L • ZF TE-ML 02L • ZF TE-ML 16K • ZF Approvalsummer ZF008329
Liqui Moly recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
DAF ∙ Eaton Extended Drain (300.000km) ∙ IVECO ∙ MB 235.4 ∙ Renault Trucks ∙ Volvo 97305 ∙ ZF TE-ML 08

Caracteristici tehnice:
Clasa SAE (ulei cutie)        75W-80                      SAE J306
Densitate la 15°C               0,860 g/cm³                DIN 51757
Vâscozitate la 40°C            55,8 mm²/s                ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C          9,5 mm²/s                  ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40°C           <=150000 mPas        ASTM D 2983-09
Indice de vâscozitate          154                            DIN ISO 2909
Punct de curgere                -42°C                         DIN ISO 3016
Punct de aprindere              240°C                       DIN ISO 2592
Culoare                                L 1,5                         DIN ISO 2049

Domeniul de utilizare 
Pentru transmisii manuale extrem de solicitate, cu sau fără retarder de frână sau retarder de frână integrat (intarder), la care este
necesar un lubrifiant din această clasă de putere. Respectaţi prevederile producătorului vehiculului, respectiv al agregatului.  

Ambalaje disponibile           
20 L                 Art. nr. 1202
60 L                 Art. nr. 1203
205 L               Art. nr. 1210

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri | 09:00 - 17:00

+40 799 040 000 comenzi@camionet.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!