Durata de livrare: 1
Ulei de transmisie de înaltă performanţă, cu viscozitate redusă, cu caracteristici excelente în condiţii de înaltă presiune şi de protecţie împotriva uzurii. Cu utilizări multiple. Reduce frecarea. scade consumul de carburant precum şi emisiile şi asigură procese de cuplare mai uşoare. Stabilitatea termică şi oxidativă excepţională garantează o transmisie curată şi o durată de viaţă prelungită a uleiului.
Proprietăți
- proprietăți de protecție excelentă la presiune ridicată și la uzură
- economisește combustibil și reduce emisiile poluante
- reduce rezistența la schimbarea vitezelor
- comportament sincron excelent
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- rezistență remarcabilă la oxidare
Specificații și certificări:
API GL4
Liqui Moly recomandă utilizarea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
BMW 83 22 0 309 031 ∙ BMW 83 22 0 403 247 ∙ BMW MTF LT-2 ∙ BMW MTF LT-4 ∙ Ford WSD-M2C 200-C ∙ GM 1940764 ∙
GM 1940768 ∙ NISSAN MT-XZ ∙ NISSAN MT-XZ TL (JR Type) ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2330 ∙ Special Honda MTF-II ∙ Toyota ∙
Volvo 97308
Date tehnice
Clasa SAE 75W-80 SAE J 306
Densitate la 15 °C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Viscozitate la 40 °C 53,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la 100 °C 9,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la -40 °C <= 150000 mPas ASTM D 2983-09
Indice de vascozitate 156 DIN ISO 2909
Punct de curgere -42 °C DIN ISO 3016
Punct de aprindere 216 °C DIN ISO 2592
Culoare L 2,0 DIN ISO 2049
Domeniu de utilizare
Dezvoltat pentru utilizarea în cutii de viteze Transaxle, manuale şi de distribuţie. Recomandat în special pentru BMW, Ford, GM/Opel,
Honda, Nissan, Toyota/Peugeot/Citroën (PSA), Volvo precum şi pentru autovehicule de la alţi producători.
Mod de utilizare
Respectati instructiunile si prescriptiile producătoriilor de autovehicule. Eficienţa optimă se obţine numai atunci când este utilizat
neamestecat.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 21688
20 L Art. nr. 20846
60 L Art. nr. 20847