Durata de livrare: 1
ulei de transmisie complet sintetic, de înaltă calitate pentru angrenaje hipoidale care rezistă la cele mai mari solicitări, special conceput pentru folosirea la antrenarea punţilor cu sau fără diferenţiale de blocare. Conţine adaosuri speciale care îi conferă proprietăţi de extremă presiune deosebite şi care modifică coeficientul de frecare între şaibele de cuplare astfel încât sunt reduse vibraţiile ulterioare.Uleiul satisface astfel cele mai înalte cerinţe ale producătorilor renumiţi de automobile cum ar fi BMW.
Proprietăți
- proprietăți excelente de vâscozitate / temperatură
- reduce zgomotul de funcționare
- protecție excelentă împotriva coroziunii
- rezistență excelentă la uzură
- foarte compatibil cu garniturile
- capacitate de absorbție a presiunii ridicate
- pentru intervale extinse de schimb de ulei
- rezistenta excelenta la imbatranire
Clasificări şi specificaţii:
API GL 5
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
BMW ulei de transmisie pentru puntea din spate, Ford WSL-M2C 192-A ∙ Scania STO 1:0 ∙ VME ∙ ZF TE-ML 05D ∙ ZF TE-ML 12D ∙
ZF TE-ML 16G ∙ ZF TE-ML 21D
Caracteristici tehnice
Clasa SAE 75W-140 SAE J 306
Densitate la 15 °C 0,875 g/cm³ DIN 51757
Viscozitate la 40 °C 179 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la 100 °C 25.0 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la -40 °C <= 150000 mPas ASTM D 2983-09
Indice de vascozitate 172 DIN ISO 2909
Punct de curgere -51 °C DIN ISO 3016
Punct de aprindere 208 °C DIN ISO 2592
Culoare L 1,5 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare
Pentru punţi de antrenare extrem de solicitate cu sau fără diferenţial de blocare şi agregate laterale
Utilizare
Se vor respecta indicaţiile producătorilor de automobile şi de sisteme de transmisii. Se poate amesteca cu uleiul mineral rămas în puntea de antrenare/agregat lateral la schimbul de ulei.
Ambalaje disponibile
500 ml Art. nr. 4420
1 L Art. nr. 4421
20 L Art. nr. 4422
60 L Art. nr. 4423
205 L Art. nr. 4444