Durata de livrare: 1
Ulei de motor High-Performance fabricat prin tehnologie de sinteză. Asigură gradul maxim de performanţă şi protejează motorul în orice condiţii de funcţionare. O lubrifiere optimă, curăţenia excepţională a motorului, valorile de frecare excelente şi uzura redusă sunt de la sine înţelese, la fel ca uşurinţa manevrelor de ambreiere, debreiere şi cuplare. Testat pentru sisteme cu catalizator.
Proprietăți
- garantează un consum redus de ulei
- stabilitate mare la forfecare
- rezistenta mare la uzura
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- lubrifiere optimă în toate condițiile de funcționare
- curățenia remarcabilă a motorului
- testat pentru utilizarea cu convertoare catalitice
- potrivit în special pentru ambreiaje umede
Corespunde următoarelor clasificări şi specificaţii:
API SN PLUS ∙ JASO MA2
Caracteristici tehnice
Clasa SAE (ulei motor) 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,860 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 85,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,3 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C (MRV) <= 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C (CCS) <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 175 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare (Noack) 11 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 228 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,8 g/100g DIN 51575
Culoare (ASTM) L2,0 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare
Dezvoltat pentru motoare în 4 timpi cu răcire pe aer şi pe apă, supuse unor condiţii de funcţionare de la normale la extreme.
Pentru utilizarea în regim de funcţionare sportiv. Adecvat pentru motoare cu și fără ambreiaj umed.
Mod de utilizare
Se vor respecta indicaţiile de utilizare ale producătorilor de motoare.
Nota: Eficienta maximă doar în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 1521
4 L Art. nr. 1243
20 L Art. nr. 1562
60 L Art. nr. 1563