Durata de livrare: 1
Ulei de motor High-Performance parțial sintetic. Asigură gradul maxim de performanţă şi protejează motorul în toate condiţiile de funcţionare. O lubrifiere optimă, o curăţenie excepţională a motorului, valori de frecare excelente şi o uzură minimă sunt de la sine înţeles, la fel ca şi emisiile minime de fum. Astfel este sporită bucuria condusului. Testat pentru sisteme cu catalizator. Testat pe circuite de curse.
Proprietăți
- garantează bujii curate
- arde fără cenușă
- auto-amestecare
- bună protecție împotriva coroziunii
- combustie fără reziduuri
- rezistenta mare la uzura
Clasificări şi specificaţii:
API TC ∙ ISO L-EGC ∙ JASO FC ∙ TISI (Thailand International Standards Institute)
Caracteristici tehnice:
Densitate la 15°C 0,865 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 60,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 9,1mm²/s ASTM D 7042-04
Indice de vâscozitate 130 DIN ISO 2909
Punct de curgere -24°C DIN ISO 3016
Punct de aprindere 110 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 1,1 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,06 g/100g DIN 51575
Culoare (ASTM) roșu
Domeniul de aplicare:
Dezvoltat pentru motoare în 2 timpi cu răcire pe aer şi pe apă, supuse unor condiţii de funcţionare de la normale la extreme.
Pentru utilizarea în regim de funcţionare sportiv. Adecvat pentru motociclete enduro, motocross, quad, SxS şi snowmobile cu lubriefiere separată sau mixtă. Cu auto amestec. Raport de amestec până la 1: 50 în funcţie de prevederile de funcționare
Mod de utilizare:
La ungere mixtă: se toarnă conţinutul dozei în rezervorul de combustibil sau de ulei, se adaugă combustibilul în funcţie de raportul de amestec, amestecarea având loc de la sine. Pentru lubrifierea amestecului, turnați conținutul cutiei în rezervorul de combustibil și reîncărcați combustibilul conform raport de amestecare. Amestecarea are loc automat. Pentru ungere separată, se toarnă conținutul bidonului în rezervorul de ulei
Ambalaje disponibile:
1 L Art. nr. 3065
4 L Art. nr. 3066