Durata de livrare: 1
Pentru tehnologia celor mai noi motoare cu Euro IV, Euro V şi Euro VI.
Ulei de motor all-season fabricat prin tehnologie de sinteză şi cu componente de aditivi de calitate superioară. Acest ulei de motor hightech permite un spectru foarte larg de utilizare şi îndeplineşte cerinţele producătorilor de vehicule utilitare la nivel mondial. Garantează o protecţie la uzură excepţională, precum şi o stabilitate mare a stratului de lubrifiere în orice condiţii de funcţionare. Stabilitatea deosebită la forfecare îmbătrânire permite intervale lungi de schimbare a uleiului. Viscozitatea redusă permite o
scădere considerabilă a consumului de combustibil. Recomandare de utilizare numai pentru motoarele Diesel.
Proprietăți
- o gamă largă de aplicații
- stabilitate mare la forfecare
- curățenia remarcabilă a motorului
- reduce consumul de combustibil
- rezistență remarcabilă a filmului de ulei
- rezistență excelentă la uzură
- proprietăți remarcabile de detergent și dispersant
- comportament excelent la pornirea la rece
- rezistenta ridicata la imbatranire
- menține răcitorul de încărcare cu aer extrem de curat
- conținut scăzut de cenușă sulfatată, fosfor și sulf (SAPS redus)
Specificații și aprobări:
ACEA E6 ∙ ACEA E7 ∙ ACEA E9 ∙ API CK-4 ∙ API SN ∙ Deutz DQC IV-18 LA ∙ Mack EOS-4.5 ∙ MB-Approval 228.31 ∙
MB-Approval 228.51 ∙ Renault Trucks RLD-3 ∙ Renault Trucks RXD ∙ Scania Low Ash ∙ Volvo VDS4.5
Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificaţiile:
Caterpillar ECF-3 ∙ Cummins CES 20086 ∙ Detroit Diesel DFS 93K222 ∙ Deutz DQC IV-10 LA ∙ IVECO 18-1804 TLS E6 ∙
Mack EO-M Plus ∙ Mack EO-N Plus ∙ Mack EO-O Premium Plus ∙ MAN M 3271-1 ∙ MAN M3477 ∙ MAN M 3677 ∙ MAN M 3775 ∙
MB 235.28 ∙ MTUTyp 3.1 ∙ Renault Trucks RGD ∙ Renault Trucks RLD ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Scania LDF-4 ∙ Voith Class B∙
Volvo CNG ∙ Volvo VDS-3 ∙ Volvo VDS-4
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 69,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 11,8 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 168 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -48°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 12 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 226 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat ≤ 1,0g/100g DIN 51575
Culoare L 3,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor utilitare extrem de solicitate, conform normei de emisii Euro IV, Euro V şi Euro VI cu tratarea ulterioară a gazelor de ardere şi filtru de particule de calamină (DPF/CRT). În funcţie de prescripţiile producătorului, poate fi utilizat parţial şi în vehiculele utilitare mai vechi din clasa de noxe Euro II şi Euro III, în stare neamestecată.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
20 L Art. nr. 3786
60 L Art. nr. 3787
205 L Art. nr. 3788
1000L Art. nr 20734