Durata de livrare: 1
Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu rezervă de putere extrem de mare. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineşte cele mai înalte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Asigură funcţionalitatea şi durata de serviciu maximă a filtrului de particule Diesel (DPF).
Proprietăți
- proprietăți remarcabile de detergent și dispersant
- rezistenta mare la uzura
- previne „lustruirea forajului”
- rezistență remarcabilă a filmului de ulei
- rezistenta excelenta la imbatranire
- gamă largă de temperatură de funcționare
- fără depozite
- stabilitate mare la forfecare
- comportament excelent la pornire la rece
- compatibil înapoi
- menține răcitorul de aer de încărcare extrem de curat
Clasificări şi specificaţii:
ACEA E6 ∙ ACEA E7 ∙ ACEA E9 ∙ API CI-4 ∙ Deutz DQC IV-10 LA ∙ Deutz DQC IV-18 LA ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3477 ∙
MB-Approval 228.51 ∙ Renault Trucks RGD ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Renault Trucks RXD ∙ Volvo CNG ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ DAF HP2 ∙ Deutz DQC III-10 LA ∙ JASO DH-2 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MAN M 3271-1 ∙ MB 226.9 ∙ MTU Typ 3.1
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,865 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 95,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 155 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 7,7 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat ≤ 1,0g/100g DIN 51575
Culoare L 3,0 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor utilitare extrem de solicitate, conform normei de emisii Euro IV, Euro V şi Euro VI cu tratarea ulterioară a gazelor de ardere şi a filtrui de particule de calamină (DPF/CRT). În funcţie de prescripţiile producătorului, poate fi utilizat parţial şi în vehiculele utilitare mai vechi din clasa de noxe Euro II şi Euro III, în stare neamestecată.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
20 L Art. nr. 3794
60 L Art. nr. 3795
205 L Art. nr. 3798
1000L Art. nr 21612