LIQUI MOLY Ulei motor Liqui Moly Top Tec Truck 4050 10W-40 205L

9.800,00 Lei
Ulei motor de la Liqui Moly, cu vascozitate de 10W-40, la 205L
In stoc

Durata de livrare: 1-5 zile de la comanda

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 3798 Ai nevoie de ajutor? +40 799 040 000
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Ulei motor Liqui Moly Top Tec Truck 4050 10W-40 205L

Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu rezervă de putere extrem de mare. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineşte cele mai înalte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Asigură funcţionalitatea şi durata de serviciu maximă a filtrului de particule Diesel (DPF).

Proprietăți
- proprietăți remarcabile de detergent și dispersant
- rezistenta mare la uzura
- previne „lustruirea forajului”
- rezistență remarcabilă a filmului de ulei
- rezistenta excelenta la imbatranire
- gamă largă de temperatură de funcționare
- fără depozite
- stabilitate mare la forfecare
- comportament excelent la pornire la rece
- compatibil înapoi
- menține răcitorul de aer de încărcare extrem de curat

Clasificări şi specificaţii: 
ACEA E6 ∙ ACEA E7 ∙ ACEA E9 ∙ API CI-4 ∙ Deutz DQC IV-10 LA ∙ Deutz DQC IV-18 LA ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3477 ∙
MB-Approval 228.51 ∙ Renault Trucks RGD ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Renault Trucks RXD ∙ Volvo CNG ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ DAF HP2 ∙ Deutz DQC III-10 LA ∙ JASO DH-2 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MAN M 3271-1 ∙ MB 226.9 ∙ MTU Typ 3.1

Caracteristici tehnice:
Clasa SAE                          10W-40                 SAE J300
Densitate la 15°C                0,865 g/cm³          DIN 51757
Vâscozitate la 40°C            95,0 mm²/s            ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C          14,5 mm²/s            ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C           < 60000 mPas       ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C           <=7000 mPas        ASTM D 5293
Indice de vâscozitate          155                        DIN ISO 2909
HTHS la 150°C                    >= 3,5 mPas         ASTM D 5481
Punct de curgere                 -39°C                    DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare        7,7 % (Noack)      CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere              230°C                   DIN ISO 2592
Numărul total de bază         10,5 mg KOH/g     DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat                 ≤ 1,0g/100g           DIN 51575
Culoare                                L 3,0                      DIN ISO 2049

Domeniul de aplicare: 
Special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor utilitare extrem de solicitate, conform normei de emisii Euro IV, Euro V şi Euro VI cu tratarea ulterioară a gazelor de ardere şi a filtrui de particule de calamină (DPF/CRT). În funcţie de prescripţiile producătorului, poate fi utilizat parţial şi în vehiculele utilitare mai vechi din clasa de noxe Euro II şi Euro III, în stare neamestecată.

Mod de utilizare:      
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.

Ambalaje disponibile
20 L     Art. nr. 3794
60 L     Art. nr. 3795
205 L   Art. nr. 3798
1000L  Art. nr 21612

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri | 09:00 - 17:00

+40 799 040 000 comenzi@camionet.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!