Durata de livrare: 1
Utilizabil pentru autovehiculele pe benzină şi pentru autovehiculele Diesel cu şi fără filtru de particule Diesel.
Ulei modern de motor, de mare performanţă, cu conţinut redus de cenusă, utilizabil în orice anotimp, pentru motoarele pe benzina si motorina, cu si fără filtru de particule (DPF), cu turbo. Combinaţia dintre uleiurile de bază neconvenţionale obţinute prin tehnologia de sinteză şi cei mai moderni aditivi garantează un ulei de motor care asigură o protecţie deosebită la uzură, reducând consumul de ulei şi carburant şi asigurând o lubrifiere rapidă a motorului. Astfel, în funcţie de prescripţiile producătorului, se pot obţine intervale de schimb ale uleiului de până la 40.000 km. Uleiul Top Tec 4600 este indicat şi la utilizarea în autoturismele pe gaz (CNG/LPG).
Proprietăți
- protecție excelentă la uzură
- fiabilitate ridicată a lubrifierii
- durată lungă de viață a motorului
- potrivit în special pentru vehiculele cu filtru de particule diesel DPF
- reduce emisiile poluante
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- funcționarea lină a motorului
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- reduce consumul de combustibil
- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- stabilitate mare la forfecare
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- curățenia remarcabilă a motorului
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
Specificaţii şi clasificări:
ACEA C2 • ACEA C3 • API SN • BMW Longlife-04 • MB-Approval 229.31 • MB-Approval 229.51 • MB-Approval 229.52 • Opel
OV 040 1547 - D30 • VW 505 00 • VW 505 01 Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificaţiile:
Fiat 9.55535-S3 • Ford WSS-M2C 917-A • GM dexos2 • GWM • HAVAL • Opel GM-LL-A-025 • Opel GM-LL-B-025 • Wuling
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 68,9 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 12 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 172 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 10 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,4 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat ≤ 0,8g/100g DIN 51575
Culoare L2,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Pentru motoarele moderne pe motorină şi benzină cu multivalve, valvetronic,cu sau fără turbo si intercooler. Recomandat pentru
intervale extinse intre schimburile de ulei de motor şi solicitari ridicate.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 2315
4 L Art. nr. 3763
5 L Art. nr. 2316
20 L Art. nr. 3757
60 L Art. nr. 3758
205 L Art. nr. 3759
1000 L Art. nr. 21619