Durata de livrare: 1
Adecvat în mod special pentru autovehiculele Ford.
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia de sinteteză. Previne în mod fiabil formarea depozitelor, are stabilitate extrem de ridicată la forfecare, reduce pierderile prin frecare în motor și oferă o protecție remarcabilă împotriva uzurii. Ideal pentru motoare moderne benzină și motorină cu și fără tehnologie multi-valve, Valvetronic și turbocompresor (cu sau fără filtru de particule (DPF) și răcirea aerului de încărcare). Potrivit în special în cazul în care există intervale mari între schimbări de ulei și cerințe pentru motoare grele.
Proprietăți
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- fiabilitate ridicată a lubrifierii
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- curățenie ridicată a motorului
- economisește combustibil și reduce emisiile poluante
- stabilitate mare la forfecare
Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:
ACEA A5 ∙ ACEA B5 ∙ Ford WSS-M2C 913-D ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003
Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificaţiile:
Fiat 9.55535-G1 ∙ Ford WSS-M2C 913-A ∙ Ford WSSM2C 913-B ∙ Ford WSS-M2C 913-C ∙ IVECO 18-1811 S1
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 52,4 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 9,9 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 179 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C 2,9 - 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere - 45°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 12 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 220°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 11,1 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,85 g/100g DIN 51575
Culoare L3,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Recomandat pentru cele mai recente specificaţii ale producatorului (WSS-M2C 913-D) pentru diferite tipuri de vehicule din 2011.
Compatibil și poate fi utilizat fără ezitări și în vehiculele Ford mai vechi începând cu 7/1998. De asemenea potrivit pentru vehicule de la
diverși alți producători. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și catalitice convertoare.
Nu este potrivit pentru VW cu intervale de întreținere extinse (WIV)!
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare .
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 2325
5 L Art. nr. 2326
20 L Art. nr. 3854
60 L Art. nr. 3856
205 L Art. nr. 3857