Durata de livrare: 1
Ulei de motor cu vâscozitate redusă, de înaltă performanţă, pentru utilizarea all-season. Combinaţia de uleiuri de bază neconvenţionale cu tehnologia cea mai avansată de producere a aditivilor, precum şi aditivul special Molygen garantează un ulei de motor cu vâscozitate redusă, stabil la forfecare, care previne depunerile în siguranţă, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului şi astfel oferă o protecţie optimă la uzură. Acest lucru determină o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de service a motorului.
Proprietăți
- rezistență excelentă la uzură
- reducerea frecării și uzurii
- funcționarea lină a motorului
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- curățenia remarcabilă a motorului
- rezistență deosebită la forfecare
- fiabilitate de ungere remarcabilă
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- economisește combustibil și reduce emisiile poluante
- comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
- stabilitate optimă la îmbătrânire
Specificații:
API SP ∙ ILSAC GF-6A
Liqui Moly recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculele care cer urmatoarele specificatii:
Chrysler • Chrysler MS-6395 • Daihatsu • Fiat 9.55535-CR1 • Ford • Ford WSS-M2C 946-A • Ford WSS-M2C 946-B1 • Ford
WSS-M2C 961-A1 • GM 6094 M • GM dexos1 Gen 3 • GWM • HAVAL • Honda • Hyundai • Isuzu • Kia • Mazda • Mitsubishi • Nissan
• Subaru • Suzuki • Toyota • Wuling
Date tehnice
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 63,4 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 10,78 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 162 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 2,9 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,8 Gew.-% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 223°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,2 mg KOH/g DIN ISO 3771
Culoare verde, fluorescent
Domenii de aplicare
Optim pentru cele mai moderne motoare pe benzină, japoneze şi americane, cu tehnologie pe mai multe supape,
turbocompresor de supraalimentare, precum şi cu şi fără răcirea aerului de supraalimentare (LLK). Pentru protecţia şi menţinerea motorului în cazul intervalelor lungi de schimbare a uleiului şi pentru cerinţele deosebite în materie de motorizare.
Aplicație
Trebuie respectate instrucțiunile de utilizare ale producătorilor de vehicule și de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț. Efectul optim obținut numai atunci când este folosit singur (adică fără amestecare).
Ambalaje disponibile
1 l 9047
4 l 9089
5 l 9952
20 l 21320
60 l 9044
205 l 9045