Durata de livrare: 1
Uleiul de motor S3 Longlife 10W-40 pentru camion este un ulei de motor pentru toate anotimpurile bazat pe tehnologia de sinteză, care a fost special dezvoltat pentru cerințele motoarelor pentru vehicule comerciale SCANIA cu intervale de schimbare a uleilui prelungite. Uleiul de motor standard SCANIA LDF-3 este compatibil cu versiunile anterioare și include toate normele SCANIA anterioare. Utilizarea noii tehnologii de aditivare garantează o protecție optimă la uzură, care corespunde și îndeplinește cerințele suplimentare de cel mai înalt nivel ale motoarelor diesel de vehiculele comerciale.
Utilizarea recomandată este numai pentru motoarele diesel
Proprietăți
- previne „lustruirea metalului”
- menține răcitorul de aer de încărcare extrem de curat
- formare redusă de reziduuri
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
- rezistență remarcabilă a filmului de ulei
- rezistenta excelenta la imbatranire
- proprietăți remarcabile de detergent și dispersant
- rezistenta mare la uzură
- gamă largă de temperatură de funcționare
- rezistență deosebită la forfecare
- aplicație universală
- comportament excelent la pornire la rece
Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii:
ACEA E4 ∙ ACEA E7 ∙ API CF ∙ Scania LDF-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Cummins CES 20072 ∙ DAF HP2 ∙ Deutz DQC III-10 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MAN M 3277 ∙ MB 228.5 ∙ MTU Typ 3 ∙ Renault Trucks RLD-2
∙ Renault Trucks RXD ∙ Volvo Class A ∙ Volvo VDS-3 ∙ ZF TE-ML 04C
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,865 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 83,4 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 13,1 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 158 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -33°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 10,0 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 16,4 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat <= 2,0 g/100g DIN 51575
Culoare L 3,0 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Mai ales pentru performanțe ridicate, pentru emisii optimizate, motoare diesel de ultimă generație pentru vehicule comerciale cu
intervale de schimb de ulei extrem de lungi.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare. Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat
în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
20 L Art. nr. 3030
60 L Art. nr. 3031
205 L Art. nr. 3032