Durata de livrare: 1
Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu rezervă de putere extrem de mare. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineşte cele mai înalte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Pentru autovehicule cu tehnologie consacrată în domeniul motoarelor.
Proprietăți
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- rezistență remarcabilă a filmului de ulei
- rezistenta mare la uzura
- funcționarea lină a motorului
- economii de ulei și combustibil
- curățenia remarcabilă a motorului
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- pornire la rece fiabilă
Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii:
ACEA E7 ∙ ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API CI-4 ∙ API SL ∙ Global DHD-1 ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3275-1 ∙ MBApproval 228.3 ∙ Renault
Trucks RLD-2 ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Caterpillar ECF-2 ∙ Cummins CES 20071 ∙ Cummins CES 20072 ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙
Cummins CES 20078 ∙ Deutz DQC III-10 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MB 229.1 ∙ MTU Typ 2 ∙ Renault Trucks RLD
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,865 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 95,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 160 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 12,7 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare L 4,0 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Ulei all-season. Dezvoltat special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor fără filtru de particule Diesel (DPF). Adecvat, de asemenea, pentru parc auto mixt. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
5 L Art. nr. 1185
20 L Art. nr. 4743
60 L Art. nr. 4744
205 L Art. nr. 4747