LIQUI MOLY Ulei motor Liqui Moly Leichtlaf Truck 10W-40 205L

8.200,00 Lei
Ulei de motor Liqui Moly de inalta calitate, disponibil la 205 de litri
In stoc

Durata de livrare: 1

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 4747 Ai nevoie de ajutor? +40 799 040 000
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Ulei motor Liqui Moly Leichtlaf Truck 10W-40 205L

Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu rezervă de putere extrem de mare. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineşte cele mai înalte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Pentru autovehicule cu tehnologie consacrată în domeniul motoarelor.

Proprietăți
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- rezistență remarcabilă a filmului de ulei
- rezistenta mare la uzura
- funcționarea lină a motorului
- economii de ulei și combustibil
- curățenia remarcabilă a motorului
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- pornire la rece fiabilă

Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii: 
ACEA E7 ∙ ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API CI-4 ∙ API SL ∙ Global DHD-1 ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3275-1 ∙ MBApproval 228.3 ∙ Renault
Trucks RLD-2 ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Caterpillar ECF-2 ∙ Cummins CES 20071 ∙ Cummins CES 20072 ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙
Cummins CES 20078 ∙ Deutz DQC III-10 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MB 229.1 ∙ MTU Typ 2 ∙ Renault Trucks RLD

Caracteristici tehnice:
Clasa SAE                          10W-40                 SAE J300
Densitate la 15°C               0,865 g/cm³           DIN 51757
Vâscozitate la 40°C            95,0 mm²/s            ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C         14,5 mm²/s             ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C          < 60000 mPas        ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C          <=7000 mPas         ASTM D 5293
Indice de vâscozitate         160                          DIN ISO 2909
HTHS la 150°C                   >= 3,5 mPas           ASTM D 5481
Punct de curgere                -36°C                      DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare       12,7 % (Noack)      CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere              230                         DIN ISO 2592
Numărul total de bază         10,5 mg KOH/g      DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat                 1,0 - 1,6 g/100g      DIN 51575
Culoare                                 L 4,0                      DIN ISO 2049

Domeniul de aplicare: 
Ulei all-season. Dezvoltat special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor fără filtru de particule Diesel (DPF). Adecvat, de asemenea, pentru parc auto mixt. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.

Mod de utilizare:      
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.

Ambalaje disponibile
5 L       Art. nr. 1185
20 L     Art. nr. 4743
60 L     Art. nr. 4744
205 L   Art. nr. 4747

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri | 09:00 - 17:00

+40 799 040 000 comenzi@camionet.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!