Durata de livrare: 1
Ulei de motor complet sintetic de mare performanţă, care asigură un mers lin al motorului, utilizabil în orice anotimp la automobilele cu motoare Diesel . Se pretează în mod optim pentru motoare Diesel cu aspiraţie şi motoare Diesel cu turbină de supraalimentare, cu şi fără răcitor intermediar al aerului de supraalimentare şi pentru motoare cu injecţie directă. Uleiuri de bază sintetice şi procentajul ridicat al aditivilor performanţi îndeplinesc şi chiar depăşeşesc cerinţele impuse celor mai moderne motoare
Proprietăți
- puterea remarcabilă de curățare a motorului
- fiabilitate ridicată a lubrifierii
- comportament excelent la temperaturi scăzute
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- protecție excelentă la uzură
- funcționarea lină a motorului
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
- stabilitate mare la forfecare
- reduce emisiile poluante
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- pierdere de evaporare extrem de redusă
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- economii de ulei și combustibil
- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- curățenia remarcabilă a motorului
Clasificări şi specificaţii:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API CF
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
BMW Longlife-98 ∙ MB 229.3 ∙ VW 505 00
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 90,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 167 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -45°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 7 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare L4,0 DIN ISO 2049
Domeniul de utilizare:
Se pretează în mod optim pentru motoare Diesel cu aspiraţie şi motoare turbo, cu şi fără supraalimentare. Se pretează în mod special pentru intervale mari de schimb ale uleiului şi condiţii mari impuse motoarelor.
Mod de aplicare: Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare .
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 1340
5 L Art. nr. 1341
20 L Art. nr. 1342
60 L Art. nr. 1343
205 L Art. nr. 1344