LIQUI MOLY Ulei motor Liqui Moly completare Truck 10W-40 5L

-4%
260,00 Lei 250,00 Lei
Ulei Liqui Moly pentru motor, cu vascozitate de 10W-40
In stoc

Durata de livrare: 1

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 4606 Ai nevoie de ajutor? +40 799 040 000
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Ulei motor Liqui Moly completare Truck 10W-40 5L

Ulei de motor cu viscozitate redusă fabricat prin tehnologie de sinteză cu rezervă de putere foarte mare. Cu protecţie la uzură îmbunătăţită. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineşte cele mai înalte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Asigură funcţionalitatea şi durata de serviciu maximă a filtrului de particule Diesel (DPF).

Proprietăți
- rezistență remarcabilă a filmului de ulei
- previne „lustruirea alezajelor”
- formare redusă de reziduuri
- rezistenta mare la uzura
- gamă largă de temperatură de funcționare
- proprietăți remarcabile de detergent și dispersant
- rezistență deosebită la forfecare
- rezistenta excelenta la imbatranire
- comportament excelent la pornire la rece
- menține răcitorul de aer de încărcare extrem de curat
- compatibil înapoi

Clasificări și specificatii: 
ACEA E6 ∙ ACEA E7 ∙ ACEA E9 ∙ API CI-4 ∙ Deutz DQC IV-10 LA ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3477 ∙ MB-Approval 228.51 ∙ Renault Trucks
RGD ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Renault Trucks RXD ∙ Volvo CNG ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ DAF HP2 ∙ Deutz DQC III-10 LA ∙ JASO DH-2 ∙ Mack EO-M Plus ∙
MAN M 3271-1 ∙ MB 226.9 ∙ MTU Typ 3.1

Caracteristici tehnice:
Clasa SAE                          10W-40               SAE J300
Densitate la 15°C               0,865 g/cm³         DIN 51757
Vâscozitate la 40°C            95,0 mm²/s          ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C         14,5 mm²/s           ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C          < 60000 mPas      ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C          <=7000 mPas       ASTM D 5293
Indice de vâscozitate         155                       DIN ISO 2909
HTHS la 150°C                   >= 3,5 mPas        ASTM D 5481
Punct de curgere                -39°C                   DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare       7,7 % (Noack)     CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere              230 °C                 DIN ISO 2592
Numărul total de bază         10,5 mg KOH/g   DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat                 ≤ 1,0g/100g         DIN 51575
Culoare                                L 3,0                    DIN ISO 2049

Domeniul de aplicare: 
Ulei all-season. Special dezvoltat pentru motoarele Diesel ale vehiculelor utilitare care necesită norme de poluare Euro IV, Euro V cu tratarea ulterioară a gazelor de ardere şi a filtrui de particule de calamină (DPF/CRT) şi pentru autovehiculele acţionate cu gaz (CNG/LPG) – inclusiv în cazul echipării ulterioare. În funcţie de prescripţiile producătorului, poate fi utilizat parţial şi în vehiculele  utilitare mai vechi din clasa de noxe Euro II şi Euro III. Se poate amesteca cu toate uleiurile de motor uzuale. Testat turbo.

Mod de utilizare:
Trebuie respectate prescripţiile producătorilor de automobile şi de motoare.

Ambalaje disponibile
1 L                  Art. nr. 4606

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri | 09:00 - 17:00

+40 799 040 000 comenzi@camionet.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!