Durata de livrare: 1
Uleiul hidraulic central 2200 este un ulei hidraulic dezvoltat din uleiuri de bază preponderent sintetice care a fost special adaptat
cerințelor Mercedes-Benz. Combinația aditivilor de înaltă performanță conferă produsului o rezistență foarte bună la uzură
rezistență și caracteristici ideale la frecare. Prin urmare, funcționarea excelentă a tuturor ansamblurilor și sistemelor este garantată în toate condițiile de funcționare.
Proprietăți
- protecție excelentă împotriva coroziunii
- caracteristici remarcabile la frecare
- proprietăți foarte bune la temperatură scăzută
- proprietăți excelente de vâscozitate / temperatură
- rezistenta mare la uzura
- stabilitate optimă la îmbătrânire
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculele cu urmatoarele specificatii:
MB 344.0
Caracteristici tehnice
Densitate la 15 °C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Viscozitate la 40 °C 31 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la 100 °C 6,35 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la -40 °C <= 20000 mPas ASTM D 2983-09
Indice de vascozitate 162 DIN ISO 2909
Punct de curgere -66 °C DIN ISO 3016
Punct de aprindere 224 °C DIN ISO 2592
Numar de culoare (ASTM) L 0,5 DIN ISO 2049
Domeniu de aplicare
Pentru sisteme de direcţie şi sisteme hidraulice, precum reglarea nivelului suspensiilor. Special pentru autovehiculele Mercedes-
Benz de tipul 203.2 şi 210 cu pompe în tandem (rezervor de ulei comun pentru direcţie şi reglarea nivelului suspensiilor). Respectaţi prevederile producătorului vehiculului, respectiv al agregatului.
Mod de utilizare
Trebuie respectate prescripţiile producătorilor de autovehicule. Uleiul pentru sistemul hidraulic central 2200 poate fi folosit și pentru reumplerea sistemelor care sunt umplute cu ulei original de la producător. Eficienta optima este posibila cand produsul este folosit singur (fara amestecarea cu alte produse).
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 3664