Durata de livrare: 1
Adecvat în mod special pentru autovehicule Mazda, Mitsubishi, Jaguar şi Land Rover.
Ulei modern de motor, de mare performanţă, cu conţinut redus de cenusă, utilizabil în orice anotimp, care asigură un mers lin al motorului. Combinaţia dintre uleiurile de bază neconvenţionale obţinute prin tehnologia de sinteză şi cei mai moderni aditivi garantează un ulei de motor care asigură o protecţie deosebită la uzură, reducând consumul de ulei şi carburant şi asigurând o lubrifiere rapidă a motorului. Diferiţi producători de autovehicule, cum ar fi Jaguar, Land Rover, Mazda și Mitsubishi recomandă un ulei de motor cu aceste specificaţii în cazul utilizării unui filtru de particule DPF, pentru a mări la maximum durata de viaţă a acestuia. În plus, Top Tec 4500 5W-30 este potrivit și pentru autoturisme cu gaz (CNG / GPL).
Proprietăți
- stabilitate mare la forfecare
- protecție excelentă la uzură
- durată lungă de viață a motorului
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- cu vâscozitate HTHS mai mică
- curățenia remarcabilă a motorului
- funcționarea lină a motorului
- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- cea mai mare economie de combustibil
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- asigură o durată lungă de viață
- eficacitate optimă atunci când este utilizat produsul neamestecat
Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:
ACEA C1
Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări:
Ford WSS-M2C 934-B ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5005 ∙ JASO DL-1 ∙ Mazda ∙ Mitsubishi
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 55 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 10 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 171 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 2,9 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere - 42°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 11,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 228°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 6,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat <= 0,5 g/100g DIN 51575
Culoare 2,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Pentru cea mai noua generatie de autovehicule Ford, Mazda si Mitsubishi. Recomandat pentru turbo si convertizoare catalitice.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 3724
5 L Art. nr. 3729
20 L Art. nr. 3731
60 L Art. nr. 3732
205 L Art. nr. 3733