Durata de livrare: 1
Este un ulei de motor sintetic de ultimă oră, creat special în conformitate cu cele mai actuale cerinţe de prelungire a intervalului de întreţinere. Este destinat motoarelor pe benzină şi motorină, cu turbină sau fără. Datorită combinaţiei neconvenţionale de uleiuri sintetice cu aditivi moderni asigură un grad de vâscozitate scăzut şi rezistenţa mare la forfecare a uleiului. Previne depunerile şi uzura şi reduce pierderile datorate frecărilor. Astfel consumul de carburant va fi mai mic, iar motorul va avea o viaţă mai lungă.
Proprietăți
- rezistență excelentă la uzură
- curățenia remarcabilă a motorului
- reduce pierderile prin frecare
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- stabilitate mare la forfecare
- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- pierdere de evaporare extrem de redusă
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- fiabilitate de ungere remarcabilă
- cea mai mare economie de combustibil
Clasificări şi specificaţii:
ACEA A1 ∙ ACEA A5 ∙ ACEA B1 ∙ ACEA B5 ∙ VW 506 01
LIQUI MOLY recomandă de asemenea folosirea acestui produs şi la autovehicolele cu următoarele specificaţii :
VW 503 00 ∙ VW 506 00
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-30 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 52,6 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 9,6 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 169 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C >= 2,9 mPas ASTM D 5481
Punctul de Curgere -42 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 9,5 Gew.-% DIN 51581
Punct de fierbere 220° C DIN ISO 2592
Număr de bază total 10 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat <= 1,6 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) 2,0 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare:
Optim pentru motoarele pe benzină şi motorină moderne, Turbo sau nu. Destinate în special pentru autoturisme din grupul VW cu intervale extinse de întreţinere, modele din anul de fabricatie 2000 si VW Lupo 3 L TDI.
Mod de utilizare:
Se vor repecta indicaţiile constructorilor de maşini şi ale producătorilor de uleiuri.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 1150
5 L Art. nr. 1151