Durata de livrare: 1
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru utilizarea all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconvetionale cu tehnologia cea mai avansata de producere a aditivilor, precum si aditivul special Molygen garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa, stabil la forfecare, care previne depunerile in siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de serviciu a motorului.
Proprietăți
- funcționarea lină a motorului
- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- durată lungă de viață a motorului
- reduce emisiile poluante
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- protecție excelentă la uzură
- fiabilitate ridicată a lubrifierii
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- curățenia remarcabilă a motorului
- comportament excelent la temperaturi scăzute
- reduce consumul de combustibil
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
Specificații:
API SP ∙ ILSAC GF-6A
Liqui Moly recomandă de asemenea acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări:
GM dexos1 Gen 2 ∙ Honda ∙ Hyundai ∙ Isuzu ∙ Kia ∙ Mazda ∙ Mitsubishi ∙ Nissan ∙ Subaru ∙ Toyota
Date tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-20 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 45 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 8,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 165 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 2,6 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -42 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 13,0 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 220 ° C DIN ISO 2592
TBN 8,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat 0,9 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) Verde fluorescent
Domenii de aplicare
Optim pentru mașini pe benzina moderne din Asia și America, motoare cu tehnologie multi-supape și turbocompresor cu și fără răcire cu aer de încărcare. Pentru protecția și conservarea motorului la intervale lungi între schimbul de ulei și când efucționează în condiții extreme.
Recomandare
Respectati reglementările producatorului de funcționare ale vehiculului și motorului. Eficiența optimă este posibilă numai atunci când produsul este folosit neamestecat.
Ambalaje disponibile
1 l 21356
4 l 21357
205 l 21732