Durata de livrare: 1
Ulei de motor de mare performanţă, care asigură un mers lin al motorului , utilizabil în orice anotimp. Combinaţia uleiurilor de bază nevonvenţionale pe bază de hidrocracare cu cea mai nouă tehnologie de aditivare, garantează un ulei de motor care reduce consumul de ulei şi carburant şi asigură o alimentare rapidă cu ulei a motorului. Fiind un ulei cu frecare redusă HC 7 este, de asemenea, ideal pentru utilizarea în autoturisme cu gaz (CNG / GPL).
Proprietăți
- durată lungă de viață a motorului
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute
- fiabilitate ridicată a lubrifierii
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- economisește combustibil și reduce emisiile poluante
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- funcționarea lină a motorului
- stabilitate mare la forfecare
- curățenia remarcabilă a motorului
- rezistență excelentă la uzură
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
Clasificări şi specificaţii:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-98 ∙ MB-Approval 229.3 ∙ Porsche A40 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Opel GM-LL-A-025 ∙ Opel GM-LL-B-025 ∙ Renault RN 0700 ∙ Renault RN 0710
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 87,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,4 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 171 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -45°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 12,9 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare L4,0 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Optim pentru motoarele pe benzină şi Diesel moderne, cu tehnologie pe mai multe supape multiple şi turbocompresor de
supraalimentare, precum şi cu sau fără răcirea aerului de supraalimentare (LLK), precum şi pentru utilizarea în autoturismele acţionate cu gaz (CNG/LPG). Adecvat în mod special în cazul intervalelor mari de schimbare a uleiului şi pentru cerinţele deosebite în materie de motorizare.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare .
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 1346
4 L Art. nr. 1382
5 L Art. nr. 2309
20 L Art. nr. 1378
60 L Art. nr. 1384
205 L Art. nr. 1385